Kedves Pácienseink!

Július 29-től augusztus 9-ig a rendelésünk szünetel. Ezen idő alatt csak emailen keresztül tudtok elérni minket. Viszont nem szeretnénk Titeket magatokra hagyni, így a következő sorok próbálnak minden eshetőségre megoldást nyújtani:

1, Ha új páciensként szeretnél fogszabályozó kezelést, akkor kérünk írj emailt

(info@optimumfogaszat.hu) és augusztus 10-től keresünk az időpontod miatt.

2, Fogfájással kapcsolatos panasz esetén, hívd a DentiQm Fogászatot (tel.: +3630 410 1754)

3, Szétesett fogszabályozó miatti fájdalom esetén, hívd a DentiQm Fogászatot (tel.: +3630 410 1754)

4, Szétesett fogszabályozó, fájdalom nélkül, kérjük átmenetileg ne használd a

gumihúzásokat, küldj nekünk egy emailt és augusztus 10-től keresünk az időpontod miatt.

5, Eltört, elveszett Invisalign sín esetén próbáld be a következő sínt, ha passzol, akkor a következő cseréig használd azt és írj nekünk egy emailt. Ha nem, akkor az előző sínt használd, írj emailt és augusztus 10-től keresünk az időpontod miatt.

6, Nem passzol a következő Invisalign síned, kérjük használd az előző sínedet és írj emailt, augusztus 10-től keresünk az időpontod miatt.

7, Probléma a helybentartó készülékekkel: Ha lejött a fix, akkor használd kicsit többet a kivehetőt. Ha elhagytad, eltörted a kivehetőt, akkor a fix még tartja a fogaidat. Ne izgulj, a fogak nem fognak egy hét alatt látványosan elmozdulni, de mindenképpen írj emailt!

Bármilyen egyéb akut panasz, fájdalom esetén hívd a DentiQm Fogászatot (tel.: +3630 410 1754). A fogszabályozó kezeléseddel kapcsolatos egyéb segítségért, küldj nekünk emailt és ha sürgős egy napon belül válaszolunk (Az email tárgya legyen: SOS)